معرفی بهترین ماسک موهای داخل حمام

معرفی بهترین ماسک موهای داخل حمام
معرفی بهترین ماسک موهای داخل حمام: همه افرادی که موهای بلند دارند به فکر موهای خود هستند و از محصولات مراقبت از مو استفاده می‌کنند. اما مراقبت از مو فقط برای موهای بلند نیست، حتی افرادی که موهای کوتاه دارند هم به محصولات مراقبت از مو نیاز دارند زیرا این محصولات با توجه جنس موهای مختلف فرموله شده‌اند و مواد مورد نیاز هر نوع مو را به آن می‌رسانند. یکی از بهترین محصولات مراقبت از مو ماسک مو است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ماسک مو داخل حمام آشنا کنیم، پس اگر به سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید و به دنبال محصولات مراقبت از مو هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

ماسک مو چیست و چه فوایدی دارد؟

ماسک مو محصولی برای مراقبت از مو است که با توجه به نوع و جنس مو فرموله می‌شود. همچنین ماسک موها به دو دسته ماسک موهای بدون آبکشی و ماسک موهای با آبکشی تقسیم می‌شوند. به طور کلی وظیفه ماسک مو جلوگیری از آسیب و بهبود موهای آسیب دید است. اما ماسک موها خواص دیگری هم دارند که با توجه به نوع موها این خواص تغیر می‌کنند. مثلا ماسک موی مناسب برای موهای خشک با آبرسانی از خشکی موها جلوگیری کرد و رطوبت مورد نیاز مو را تامین می‌کند. اما در ماسک موهای مناسب برای موهای چرب، موادی استفاده شد است که به کنترل چربی موها و پوست سر کمک کرد و بعد از مدتی چربی مو و کف سر را کاهش می‌دهد.

از دیگر فواید ماسک مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت رشد مو
  • آبرسانی
  • نرم کنندگی
  • درخشندگی
  • جلوگیری از وز شدن مو
  • جلوگیری از آسیب و بهبود موهای آسیب دید

انتخاب ماسک مو مناسب

ماسک مو برای داشتن موهای سالم ضروری است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از ماسک مو ، باید نحوه انتخاب آن و چگونه از آن استفاده کنیم توجه کردو در اینجا توصیه ما در مورد انتخاب بهترین ماسک مو متناسب با نیاز شما وجود دارد.  موهای خشک ، چرب ، رنگی ، مجعد و ظریف همه به انواع ماسک مو نیاز دارند. “هر نوع مو یا شرایطی به محصولات خاص طراحی شد نیاز دارد. بنابراین مطمئن شوید که نوع موهای خود را می‌شناسید تا بتوانید درمان مورد نیاز آن را انجام دهید.

ماسک مو برای موهای رنگ شد : به‌ویژه اگر خشک هستند، باید تا حد ممکن تغذیه شوند و آن درخشش سالم حفظ شود. “بهتر است به دنبال ماسکی باشید که برای موهای رنگ شد طراحی شد است تا رنگ آن تا حد ممکن محو شود. بیشتر بر روی انتهای موهای خود تمرکز کنید که سریع‌تر از بقیه موهای شما خشک می‌شود.

ماسک موهایی برای موهای خشک: وز و مجعد مناسب است: این نوع موها از کمبود آب بدن رنج می‌برند. شامپوهای مخصوص موهای خشک اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید، اما باید از ماسک تغذیه‌کننده نیز استفاده کنید. “برای نتیجه عمیق، ماسک مو را ده دقیقه روی پوست بگذارید تا به موها نفوذ کند.” همچنین از ماسک‌های حاوی کراتین استفاده کنید. این‌ها به‌ویژه به‌عنوان یک درمان تغذیه طولانی‌مدت مؤثر هستند.

 ماسک مو برای موهای چرب: اگر موهای شما به سرعت چرب می‌شوند ، از ماسک‌های خاک رس سبز استفاده کنید. “اگر این ریشه‌های موی شما هستند که به سرعت چرب می‌شوند ، می‌توانید از ماسک‌هایی استفاده کنید تا زمانی که آنها را روی ریشه خود قرار ندهید. ماسکی را انتخاب کنید که مخصوص طول و انتهای آن طراحی شده است. ”

 ماسک مو برای موهای نازک: ماسک‌ها اغلب می‌توانند موهای شما را سنگین کنند. که برای آنها عالی نیست حجم دادن به موهای نازک اما اگر موهای نازک و خشک یا ریز و وز دارید. ممکن است به یک درمان آبرسان نیاز داشته باشید. از این نوع  ماسک مو  برای موهای خشک استفاده کنید ، که باید برای طول و انتهای میانی استفاده شود و فقط چند دقیقه بماند.

معرفی بهترین ماسک موهای داخل حمام

1- ماسک موی بدون سولفات ارسلار

مناسب موهای کراتین شد و یا پروتئین تراپی شد و یا کاشت شد و هر نوع مدل مویی که به شدت حساس و یا ضعیف شد هست.

2- ماسک موی بدون سولفات کلاژن و ارگان پرفکت پلکس

مناسب موهاب خشک و اسیب دید و رنگ شد و ترمیم کنند و باز سازی کننده موهای اسیب دید

3- ماسک مو گلیس ترمیم کننده حاوی روغن بابوسا حجم 400 میل

مناسب موهای خشک و رنگ شد با رطوبت رسانی عمقی مو و عملکرد چهارگانه خود

 

4- ماسک مو بارسل مدل BOTOX حجم 500 میلی لیتر

مناسب موهای خیلی خشک و خیلی اسیب دید که موهای شما را کامل بازسازی و احیا و ترمیم می کند.

 

5- ماسک مو کراتینه گارنیک مدل Ultimate Damage حجم 800 میلی لیتر

مناسب موهای خشک و اسیب دید و کراتین شده با قدرت احیا و بازسازی بالا

 

برای دیدن سایر ماسک مو ها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *