نارمیلاتضمین می کند، کلیه کالای موجود در وب‌سایت بااصالت و از نظر فیزیکی سالم به دست مشتریان محترم برسند. به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، بعد از تکمیل خرید و دریافت کالا توسط مشتری به جز شرایط خاص ، تعویض و یا مرجوع سفارشات امکانپذیر نمی باشد.از اینرو توصیه می شود قبل از سفارش محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ ، بو ، رایحه ، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی نارمیلا، مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نمایید.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی:

اطلاعات هر محصول آرایشی ، بهداشتی و عطریات در وب ‌سایت فروشگاه اینترنتی نارمیلا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب ‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و نارمیلا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین نارمیلا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است وفروشگاه اینترنتی نارمیلا، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

 

شرایط خاص بازگشت کالا:

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 7روز پس از دریافت کالا توسط مشتری ، از طریق ثبت تیکت به امور مشتریان نارمیلا اطلاع داده شود. پس از بررسی و تایید کارشناسان نارمیلا در صورت احزار مشکل اصالت یا ایراد فنی ، کالای خریداری شده در صورت موجود بودن تعویض و در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، وجه پرداختی مسترد خواهد شد.چنانچه کالای خریداری شده آسیب دیده، شکسته یا همراه ایراد فیزیکی و ظاهری باشد، به صورتی که در هنگام دریافت کالا از مامور پستی، قابل تشخیص باشد، از تحویل‌ گرفتن و باز کردن بسته بندی مرسوله خودداری فرمایید و صورتجلسه دریافت کالا را تایید نفرمایید تا مرسوله ، مجددا جهت بررسی به نارمیلا بازگردانده شود. در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به امور مشتریان نارمیلا اطلاع داده شود.قبل از بازکردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا ، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.در غیر اینصورت لازم است حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به امور مشتریان نارمیلا اطلاع داده شود.

انصراف از خرید:

برای کالاهای آرایشی و بهداشتی تنها قبل از ارسال کالا توسط مامورین پست، انصراف از خرید امکانپذیر می باشد و بعد از دریافت کالا توسط مشتری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی، بازگشت کالا امکانپذیر نمی باشد. انصراف از خرید در خصوص عطریات تنها در مورد کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده به صورت پلمپ باشند (دارای سلفون باشند) ، پس از تایید کارشناسان نارمیلا امکانپذیر خواهد بود .با بازگرداندن کالای خریداری شده، لازم است کالاهای هدیه ارسال شده به مشتری نیز بازگشت داده شود. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، مشمول این بند نمی باشند.

نکات مهم در خصوص شرایط بازگشت کالا:

شرط لازم برای بازگشت کالا ، ارائه جعبه اصلی خود محصولات خریداری شده ، وجود ملحقات، جدا نشدن و مخدوش نشدن لیبل اصالت و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه (پلمپ) است.برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی محصولات خریداری شده یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگشت کالا را از بین خواهد برد.کارشناسان امور مشتریان نارمیلا بعد از بررسی درخواستهای اعلام شده در مورد تعــویض، جایگزینی و یا استــرداد هزینه از طریق سیستم تکیتینگ تصمیم اتخاذ شده را اعلام خواهند نمود.تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای مورد نظر در انبار است. در صورت نا موجود بودن کالای خریداری شده، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض خواهد شد.درصورت احراز شرایط بازگشت کالا، مبلغ پرداختی مشتری ظرف مدت 3 روز کاری از زمان دریافت کالای مرجوعی ، به مشتری عودت خواهد شد.کارت های هدیه مشمول شرایط بازگشت نمی باشد.

هماهنگی برای بازگشت کالا:

چنانچه کالای خریداری شده، شامل شرایط بازگشت کالا باشد، به منظور بازگشت کالا ، لازم است از طریق ثبت تیکت به امور مشتریان نارمیلا اطلاع داده شود.چنانچه کالای خریداری شده، شامل شرایط بازگشت کالا باشد، هزینه عودت کالا بر عهده نارمیلا می باشد، از اینرو، پس از بازگشت کالا به نارمیلا لازم است برگه پستی همراه با بسته به نارمیلا عودت داده شود. در صورت عدم ارسال فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال میسر نمی باشد.جهت هماهنگی برای بازگشت کالا با واحد امور مشتریان نارمیلا به شماره 34419986-041 تماس حاصل فرمایید.واحد امور مشتریان نارمیلا در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 17 و در روزهای پنجشنبه از از ساعت 10 تا 13آماده پاسخگویی می باشند.